• Ползите от правилното използване на LinkedIn по време на криза

    Тази статия е насочена да покаже възможностите, достъпни за бизнеса днес в усилията му да оптимизира бизнес операциите и съответно служителите да се възползват от свободното си време в онлайн платформите, когато всички сме предизвикани да останем в къщи.

    Ето защо е време бизнесът да обърне по-сериозно внимание LinkedIn като платформа и по-специално на оптимизирането на LinkedIn профил.

    LinkedIn платформата е известна като най-голямата бизнес мрежа с над 610 млн. потребителя, която предоставя куп възможности както за откриване и генериране на нови контакти, така и за търсене на работа, което само по себе си показва, че сега е идеалният момент да обърнем по-сериозно внимание на LinkedIn във връзка с неприятната ситуацията, в която сме поставени.

    За да предизвикаме интерес, обаче, който да ни донесе успехи в изграждането на нови бизнес контакти & партньори и стабилна мрежа от професионалисти, е важно нашият профил да излъчва и включва всичко онова, което притежаваме и можем да покажем на аудиторията посещаваща нашия LinkedIn профил.

    Какви стъпки да следваме, за да направим профила си ефективен ?

    Ако тепърва сте създали своя профил в LinkedIn или пък искате да се уверите, че настоящият ви профил е попълнен правилно, тогава нека да започнем с най-важните елементи в най-голямата и успешна бизнес социална мрежа.

    • Вашето заглавие / Headline

    Вашето заглавие е основен показателен фактор за позицията и дейността, която извършвате в компанията, в която се намирате. Предвид целите ви, правилното заглавие в профила ви увеличава шансовете да ви открият тези, които търсят човек или бизнес, който се намира във вашата област с точно тези умения или компетенции. Тук също е подходящо място да сложите ключови думи, които са използвани във вашата индустрия.

    • Вашата снимка

     LinkedIn e платформа за професионалисти. За да покажем професионално отношение и уважение в работата си и хората, с които се свързваме е ключово да имаме правилната профилна снимка. Чисто психологически, за да вдъхваме доверие в очите на хората е важно и да излъчваме такова, а каква по-добра възможност от това да имаме професионална снимка в профила си?

    • Ключови думи

     Ключовите думи трябва да изразяват най-точно сферата на вашият бизнес, свързани с продуктите/услугите, които предоставяте и какви са ползите от тях. Така ще бъде най-лесно хората, посещаващи профила ви да се запознаят кратко, точно и ясно с вашата бизнес концепция и ориентация. Ключовите думи са едно от най-важните неща и те трябва да бъдат равномерно разпределени във всички ключови места във вашият LinkedIn профил.

    • Вашият текущ и минал опит

    Опитът сам по себе си е пряко свързан с доверието, което хората, виждайки го, могат да изградят за вас. Затова е жизнено важно да се отбележат всички релевантни ваши позиции и практики натрупани през годините.

    • Препоръки

    Препоръките са част от оптимизацията на профила ви, тъй като те са един от най-важните и доверени показатели за опита и професионализма ви! Практически, без усилия от ваша страна достоверно излъчвате качествата, които притежавате и хората го виждат.

    • Умения

     Всеки от нас има умения, а LinkedIn предоставя възможност да ги извадим на показ и да се гордеем, че ги притежаваме, жънейки успехи! Много е важно в профила ви да присъстват уменията, които имате, присъщи за бранша, в който сте - така съвсем ясно бихте могли да изразите част от професионалните си качества.

    • Вашите уебсайтове и маркетинг материали

    LinkedIn предоставя възможността да придобием огромен ценен трафик на посещения към вашия уеб сайт. За тази цел добавете маркетинг материали и линк от сайта си, така повдигате възможността за потенциални контакти, които в бъдеще ще донесат успех в кариерата ви.

    • Присъединяване към максимален брой правилни групи

     Когато присъствате в големи признати групи и асоциации, било то от вашия бранш или от други интересни индустрии за вашия бизнес, вие достигате до повече хора, с които споделяте общи интереси и в бъдеще те биха могли да се превърнат във ваши клиенти.

    Във вашите таргет групи имате възможността да представите това, което правите без да са необходими излишни усилия.

     За нас, екипът на Mercatus, LinkedIn доказано работи на принципа: “Каквото посееш, това ще пожънеш. Затова колкото повече вложим в развитието на профила си в LinkedIn, толкова по-голям професионален успех ще пожънем и той ще ни се отплати.

    Нашето основно послание е, че във всяка криза идва и възможност. Вашата възможност е да вложите времето си в нещо ценно, което непременно ще донесе резултат за вашето развитие, продажби и присъствие в дигиталната мрежа LinkedIn.

    Mercatus предоставя цялостни Linkedin Marketing Campaigns, които могат да бъдат адаптирани към сегашната ситуация и да изградят вашата точна таргет мрежа, която да донесе успех и продажби във вашата компания.

    Кликнете върху линка, за да заявите вашият безплатен наръчник за оптимизиране на LinkedIn профил https://mercatus.bg/contacts

    This site uses cookies to optimize performance for you. Accept if you agree with our cookie policy. Check them here .

    DevScale - Software development and design