• 1. По-лесни дизайнерски решения относно вашата услуга
    2. Помага да разпознаете характеристиките на клиента си
    3. Оптимизира маркетинговия Ви бюджет и подобрява ROI


    Профилиране на клиенти

    Профилирането на клиентите е начин да създадете портрет на вашите клиенти, който да ви помогне да вземате дизайнерски решения, свързани с вашата услуга. Вашите клиенти са разделени на групи от клиенти, които споделят подобни цели и характеристики и всяка група получава представител със снимка, име и описание. След това малка група клиентски профили или „персони“ се използват за вземане на ключови дизайнерски решения, например „коя от тези функции ще помогне на Джон да постигне най-лесно целите си?“

    Защо профилирани клиенти?

    Профилирането на клиентите ще ви помогне да разберете клиентите си, подчертавайки кои са те, как изглеждат, техните интереси и желания. Това прозрение ще ви помогне да разпознаете характеристиките, поведението и чертите на вашия клиент. Като разберете по-добре вашите клиенти, ще разберете какво ги интересува и ще можете да общувате по-ефективно с тях.

    Как работи профилирането на клиенти?

    След като сте разработили профил на вашите клиенти, можете да анализирате транзакционните данни, с които да идентифицирате модели и тенденции сред клиентите си по сегменти. В резултат на това потребителският ви профил се основава не само на демографска информация, но и взема предвид миналото поведение. Можете да анализирате потребителския си профил според вида на продукта, стойността, честотата и моделите на изразходване. След като разберете кои са най-добрите ви клиенти, можете да разработите стратегия за разпределяне на ресурса, който искате да разпределите за всяка група сегменти, като по този начин оптимизирате маркетинговия си бюджет и подобрите възвръщаемостта на инвестициите.

     

    Този сайт използва бисквитки, за да оптимизира производителността за вас. Приемете, ако сте съгласни с нашата политика за бисквитки. Проверете ги тук .

    DevScale - Software development and design