• 1. По-бързо справяне с инциденти 
    2. Намаляване на разходите
    3. Постоянно развитие


    IT Help Desk

    Ние предлагаме висококачествен IT support и услуги за мониторинг на отдалечени мрежи - всеки час, всеки ден. Mercatus е много повече от традиционен support, IT услугите ни предоставят на нашите клиенти професионална и незабавна поддръжка, без оперативни разходи. Нашите IT help desk услуги са достъпни 24/7/365 чрез телефон, имейл, уеб чат или нашият защитен уеб портал.

    Предимствата на нашия IT Help Desk

    Заплащане чрез pay-as-you-go метод

    Силно адаптивни и пъргави

    Scalability

    SLA в реално време

     

    Този сайт използва бисквитки, за да оптимизира производителността за вас. Приемете, ако сте съгласни с нашата политика за бисквитки. Проверете ги тук .

    DevScale - Software development and design