• 1. Отзивчивост и правилно обслужване
    2. Ефективна комуникация и спазване на KPI
    3. Професионален екип и високи стандарти за качество


    Грижа за клиента & Поддръжка

    Ние предлагаме на клиентите си с базата, инфраструктурата, хората, процесите и съвременните мултиканални технологии, които изграждат стойност при всяко взаимодействие във всички канали.

    Като се има предвид бързата дигитализация в индустриите, необходимостта компаниите да изградят смислени връзки със своите клиенти е много по-голяма. По този начин в MERCATUS се стремим да осигурим изключителна грижа за клиентите и да се съсредоточим върху всяка точка на контакт с клиента.

    Многоканално обслужване

    Използването на нашия универсален подход ще позволи на клиентите ви да взаимодействат с вашият бранд през всички възможни канали

     

    Глас

    Електронна поща

    Чат

    Социални медии

     

    Текст

    Уеб / самообслужване / ботове

    Видео

     

    Нашият многоезичен екип за обслужване на клиенти е на разположение 24/7/365 с комуникация на 35 международни езика

      

    Предимствата на аутсорсинга при обслужване на вашите клиенти:

    Задържане на клиенти

    Взаимодействието с клиентите дава възможност за укрепване на вашия бранд и развитие на отношенията с клиентите. С предлагането на точно и надеждно управление на взаимодействията с клиентите и проследяването на обратна връзка, можем да ви помогнем да изградите имиджа на вашата марка и да запазите клиентите си. 

    Постигане на оперативна и финансова ефективност

    Намаляването на разходите е най-честата причина за използване на външен кол център. Контактните центрове могат ефективно и ефикасно да управляват запитванията на клиентите Ви и свързаните с тях разходи чрез използване на канали с по-ниски разходи.

    Подобрете CX

    С множество допирни точки за взаимодействие с емпатичен агент за поддръжка на клиенти, всяко взаимодействие се усеща като безпроблемен разговор. Търсим онези моменти на истината и възможности, чрез които да задоволим клинетите си.

    Разнообразие от инструменти и технологии

    Компания, която се занимава с услугите на контактните центърове, разполага с различни инструменти като CRM и софтуер за продажби, както и с инструменти за одит на качеството. Те имат опит в използването им и вашите клиенти могат да се възползват до голяма степен от това. Алтернативата би била да закупите всички тези лицензи за софтуер и след това да обучите персонала си за това. Не много добра идея

    Лесна релокация

    Ако утре Вашият бизнес се разраства и имате нужда от повече хора, които да поемат обажданията, с аутсорсването на тази услуга, няма да срещнете предизвикателства. Mercatus поема тежестта да наема и обучава нови агенти, както и да борави с промените в потока на повиквания с лекота, тъй като имаме дългогодишен опит с тази услуга

    На разположение 24/7

    Чрез аутсорсването на обслужването Ви на клиенти си гарантирате, че потребителите ви ще бъдат обслужвани 24 часа в денонощието, без никакво прекъсване. Нереалистично е да се да се очаква такава отзивчивост от вътрешен отдел. В Mercatus можем да ви предложим тази гъвкавост, тъй като ние сме обучили служители, които имат дългогодишен опит с работата на ротационни смени

     

     

     

    Този сайт използва бисквитки, за да оптимизира производителността за вас. Приемете, ако сте съгласни с нашата политика за бисквитки. Проверете ги тук .

    DevScale - Software development and design